2005-12-15

Tystnaden

Det börjar märkas att säsongen är över. Det går dagar och det enda som egentligen händer är att officiella uppdaterar matchbilder. På Benno igår postades typ två inlägg. Tråkigt!

Trots allt är dock säsongsuppehållet kraftigt förkortat i år, tack vare Royal League, vilket är tacksamt för en som är i ständigt behov av action. Jag inser snabbt att jag inte bör klaga. Vi KFF-fans har blivit rejält bortskämda med framgång och andra händelser under en lång säsong. Jag får helt enkelt lära mig att tålmodigt vänta. Det är bara två måndader tills det drar igång igen.

Under uppehållet förväntar jag mig dock följande:
Ordentliga framsteg i arenafrågan. Minst en gång i veckan vill jag höra att det hänt nåt. Förra veckan hörde vi att det inte blir någon ny arena i IKEA-området. Snart hoppas jag därför höra om andra platser som är aktuella.
Vidare hoppas jag på att Fabio, Ceasar och storebror Elm sätter bläcket på pappret.
Slutligen vill jag att ytterligare en fotbollspelare av klass signerar kontrakt. Gärna ett stort namn som det disskuterats om oroväckande länge nu. Blir det nåt?

Att hoppas, det behärskar jag... men denna väntan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar