2005-12-21

Härliga yttranden från ordföranden

Äntligen så öppnar herr Strandman munnen. I lokaltidningen berättar han att det om en månad kommer hållas ett möte angående ett riskkapitalbolag som man hoppas ska kunna stå för ett och annat spelarköp. Mellan tre och fem millar hoppas man kunna producera. Härligt att haka på denna trend. Jag kan knappt inte vänta innan jag kan anförskaffa mig ett par aktier, mina första, i detta aktiebolag.

Vidare berättas att det så snabbt som möjligt ska sättas igång att starta ett arenabolag som KFF kommer leda och styra. Härligt igen! Jag har väntat på att KFF-styrelsen skulle yttra sig i denna fråga sedan kommunalrådet uppmanade action.

Innan nyår är nog ett för optimistisk mål, men i början av januari så hoppas vi att dessa processer accelererat ytterligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar