2008-09-22

Fisigt!

Satan va synd! Aldrig förr har en titel varit så nära! För det var just en titel vi förlorade igår och inte så mycket annat. Europaspel? Det lär det nog bli nästa år i vilket fall, vi kan till och med sätta spiken i kistan redan på onsdag, eftersom en seger mot Helsingborg i praktiken betyder att vi säkrat lilla silvret (för inte förlorar vi fem av sju återstående?).

Men det börjar dra ihop sig det här, jag är inte så väldigt säker på att jag vill vara med om upplösningen. Om jag skulle kunna ta ett piller som håller mig sovande tills den här serien är avgjord hade jag nog tagit det... kommer bli en rysare.

Det enda som riktigt störde mig med gårdagens match var att David Elm tydligen valde att stå över straffläggningen. Jag vill se Delm ta för sig av ett sådant ansvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar