2007-11-06

På förekommen anledning

Först fick vi bloggduellen mellan Rydström-Carlsson. Nu har en till KFF-relaterad duell tagit form. Den mellan Fotbollsfrun och herr Krusell. Spännande med lite intriger så här off-season...

Jag känner att jag bara måste få yppa min odelade beundran mot Fotbollsfrun. Hon driver en fantastsik blogg med stor humor och för samtidigt en intelligent samhällsdebatt. Lika delar "tack-och-lov" som "till-trots" av alla könsyttringar. Dessutom slänger hon in en hel del KFF (gärna i form av gliringar mot "kaptenen") vilket uppskattas.

Jag kan utan vidare påstå att jag hade skrattat högt och inte ett dugg generat om jag sett Fotbollsfrun diskutera runkning med OT Dahlberg! Nu var jag inte på plats vid det aktuella tillfället (Ölands idrottsgala) men ändå. Mer Fotbollsfrun åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar